Přednáška o online marketingu a nových mediích na kurzu ČIRMK. Obsahem přednášky je úvod do online marketingu, využívání internetu v ČR a ve světě, nakupování na internetu, změna nákupního chování v době krize, podíly vyhledávačů v ČR, segmentace a chování on-line zákazníků, tvorba online marketingové strategie, vyhodnocování online reklamy, nejčastější chyby v online marketingu, 12 zásad pro web copywriting, sociální sítě a online komunity (facebook, twitter, youtube atd.), nové trendy (web 2.0, QR kody, RSS, geo targeting, buzz marketing, virální marketing).
Technika | Internet
Internetová reklama a online strategie | BenedaGroup.com
Přednáška online marketing a nový media na kurzu ČIRMK. Obsah - online marketing, tvorba online marketingové strategie, vyhodnocování, nejčastější chyby, web copywriting, sociální sítě a komunity, nové trendy (web 2.0, QR kody, RSS, geo targeting)
Zdroj: Slideshare.net
Nepřehlédněte
John: Jančík obviněn bude. Vytáhli jsme kostlivce ze…
Praha – Minulý týden zrušil státní zástupce usnesení o…
Logitech G11 Gaming Keyboard
Profesionální herní klávesnice, ke které dostanete herní myš…
Alternativa k PPC kampaním od společnosti mClick je tu!
Jedná se o systém s názvem mClick, který spustila Česká…