Kultura | Filmy a recenze

Na Hromnice o den více (recenze Blu-ray)

Hodnocení

Každý občas uděláme něco, čeho litujeme, co bychom chtěli vrátit, udělat jinak. Jenže čas vrátit nejde. Tedy pokud to nezkusíte právě na Hromnice. Bill Murray sice nic změnit netoužil, osud tomu ale chtěl jinak a tak se tenhle moderátor počasí od dnešního večera bude probouzet do toho samého dne. Pořád dokola. A teď i na Blu-ray!

jakozto autor absenci zminky o dabingu nepovazuju za chybu, ale za osobni pristup. chyba by byla, kdybych napsal „žyrafa“, když vynechám (ve všech svých recenzích) dabing, není to pochybení, ale přístup. ten je na HDmagu celkem jasný: jde nám o co nejlepší prezentaci filmu, která odpovídá tvůrčímu záměru. Ať už se jedná o poměr stran, znění, verzi sestřihu … vždycky zmiňujeme jen to, co je relevantní v rámci původního uměleckýho záměru. s tím dabing nemá (snad krom disneyho filmů) nic společnýho. jak říká Dan, lidi se můžou konstruktivně bavit o kvalitách dabingu pod článkem nebo profilem – náš přístup se nezmění. stojíme si za tím, že dabing sledovat nebudem a ty na tom, Pedro_CZ, nic nezměníš. btw ja některý filmy kvůli recenzím nebo článkům vidim za tejden dvakrát (ale i víckrát – watchmeny jsem ve všech sestřizích a PiP verzích viděl čtyřikrát) a sledovat ho ještě jednou kvůli dabingu, kterej je to poslední, co je pro mě (ano, osobně) podstatný, je mi vrcholne proti srsti. chapu, ze si nekdo jako ty vzdycky najde argument pro to, aby mohl dal prudit, ale nas nazor vis v podstate od prvnich prispevku. zbytek uz je jen tlachani o tom samym. a ano, vim o rodicich, sourozencich apod … moje pritelkyne semnou taky odmita koukat na filmy v puvodnim zneni bez titulku/v pripade jinyho nez anglickyho jazyka s angl. titulkama, a taky to nic nemeni na tom, jestli pisu v recenzich o dabingu. dvanactilety bratr semnou naopak vsechno nadsene sleduje v originalnim zneni a rozumi (pripadne opet s angl.titlema) naprosto skvele. je to rozdilny pristup clovek od cloveka. tady na hdmagu jsme zrovna ti, kteri na cesky dabing zdvihaji prostrednicek. mas s tim problem? to je nam lito. ale nic s tim neudelas

Zdroj: Hdmag.cz

Nepřehlédněte

Už to nejde jako za mlada:-)