Sport | Zdraví
Rakovina prsu a preventivní účinek jedlých hub

Nedávná studie publikovaná v the International Journal of Cancer předložila důkaz dokládající, že houby mají schopnosti působit proti rakovině prsu. Tato studie byla prováděna na the University of Western Australia v Perthu. Do pozorování bylo zahrnuto 2 018 čínských žen. U poloviny z nich byla diagnostikována rakovina prsu.
Zdroj: Celostnimedicina.cz
Nepřehlédněte
Majiteľ PSG chce zbúrať Park princov a postaviť nový…
Katarský majiteľ klubu najvyššej francúzskej futbalovej…
PRAMÍNEK pro děti – voda, která chutná!
Společnost Nutrend přichází od dubna na trh s novinkou, s…
Zápas nestál za nič, hneval sa tréner Vůjtek na…
Realizačný tím slovenskej hokejovej reprezentácie v pondelok…





