23:30 | 15.11.2010
Anonym
6 nejdůležitějších tipů, pro vyšší úspěch Vašich reklamních dopisů, které Vám pomohou zvýšit efektivitu jinak "nudného" mailu, který zákazník jen tak nevyhodí!
6 tipů pro reklamní dopisy, které si Vaši zákazníci oblíbí!
Rajapack Vám pomáhá nejen u obalů ale také se stavbou Vašich dopisů. Ve spolupráci s naším vedoucím zásilkové služby jsme nalezli několik tipů, které přikládáme, tak aby Vaše reklamní maily získaly větší pozornost Vašich zákazníků.
Spíše, než zákazníka zasypat množstvím informací, byste se měli omezit pouze na nejdůležitější skutečnosti. Méně je někdy více. Vytvořte svůj reklamní dopis přehledně tak, aby jeho příjemce mohl maximálně za 20 sekund zachytit nejdůležitější poselství. Neboť: právě v tuto dobu se příjemce rozhoduje: vyhodit nebo číst dál?
Vzbudíte sympatie, pokud příjemce oslovíte jeho jménem. Ve svém dopise se vyhněte neosobním oslovením jako „Vážené dámy a pánové“. Udržujte si databázi zákazníků tak, abyste mohli své zákazníky oslovit jejich správným jménem.
Čím více výhod, které adresát Vašeho reklamního dopisu odhalí, tím větší bude jeho motivace na Váš dopis odpovědět. Přemýšlejte, jaký konkrétní užitek mohou mít potenciální zákazníci z Vaší nabídky: zvláštní podmínky, exklusivní balíčky produktů, nabídky pro nové zákazníky nebo časově omezené dárkové šeky.
Zdroj: Obaloviny.rajapack.cz