Craig Morrison si pro komunitu Age of Conan připravil nový měsíčník se shrnutím toho nejdůležitějšího, co hru v posledním měsíci potkalo a co ji v těch následujících čeká. Již ze začátku dopisu je naznačeno, že tahounem tohoto měsíce je nasazení Dreamworld enginu do hry.
Jak jsem již zmínil minule, neustálé zlepšování výkonu našich technologií je něco, co je pro nás velice důležité. Máme velké zkušenosti s klady a zápory vývoje MMO a zdá se nám nehospodárné nestavět na tom a nedat tak našim hrám možnost být do budoucna lepší. V tom právě spočívá integrace Dreamworldu.
V mnoha ohledech je to náš závazek do budoucnosti. Až příliš často se v moderním vývoji upřednostňuje takzvané "tady a teď" na úkor vývoje stabilnějšího (a výkonnějšího a pružnějšího) systému pro budoucí vývoj. Je snadné spadnou do pasti, když chcete hráče potěšit nyní, toto však vyžaduje dívat se na věc s výhledem do budoucna.
V tomto případě to znamená, že nastal čas tento závazek přijmout a dát tak vznik novému vývojovému cyklu, odlišnému od běžného vývojového rozvrhu a zlepšovat tak platformu, na které naše hry stavíme. Content update je velice konkrétní. Obsahuje nové předměty, nové dungeony a celkově plno věcí, které jsou na první pohled vidět, stejně jako ty, které vidět nejsou.






