Hollywood stále vsází na to, že BD-Live bude hlavní zbraní Blu-ray, která požene prodeje vpřed. Například rekordní prodejnost Iron Mana určitě není daná jen tím, že je film na Blu-ray ve vysokém rozlišení.
BD-Live vás odmění!
Hollywood stále vsází na to, že BD-Live bude hlavní zbraní nového formátu Blu-ray, která požene prodeje vpřed. Můžete si o tom myslet své, ostatně z uživatelského hlediska je služba stále velmi otravná a pomalá, nicméně rekordní prodejnost Iron Mana (který má v některých obchodech až 50% podíl, s DVD se tedy prodává půl na půl – celkově si utrhnul nějakých 20% minimálně) určitě není daná jen tím, že je film na Blu-ray ve vyšším rozlišení, než na DVD. Právě exkluzivní materiál, který nikde jinde než online přes svůj player neseženete, nahnal pionýry domácí zábavy do obchodů.
TIP: Nemáte úplně jasno v tom, co to BD-Live vlastně je? Pak si přečtěte článek Všechno co jste kdy chtěli vědět o Blu-ray profilech, ve kterém najdete odpověď na většinu otázek.
Tedy alespoň některé z nich. Paramountům díky tomu padly servery, z čehož se jistě ostatní studia brzy poučí – třeba takové Sony teď rozjíždí novou sociální službu, která by ke spuštění BD-Live měla vést ještě větší množství uživatelů, i japonští inženýři by tedy měli rozšířit své serverové kapacity.
I když tak horké to zase nebude, jejich „odměnový“ program, který spustili s příchodem filmu Zohan: Krycí jméno Kadeřník, totiž ze začátku zřejmě tak velké množství lidí nenaláká. Jedná se o službu s celkem jednoduchými pravidly: čím vícekrát BD-Live přes svůj disk spustíte, tím větší máte šanci na odměny v různých formách – nejčastěji samozřejmě exkluzivní audiovizuální materiál. Uživatelé budou odměněni třeba i za vyplnění dotazníků, prostě za jakoukoliv aktivitu v rámci BD-Live.
Zdroj: Hdmag.cz