„Od otevření českobudějovické pobočky si slibujeme efektivnější komunikaci s novými i stávajícími zákazníky z tohoto regionu, “ říká jednatel společnosti Martin Lutovský.Ekonomická recese nutí řadu podnikatelů omezovat firemní náklady a jedním z nejvhodnějších způsobů jak šetřit a přitom neohrozit chod společnosti je monitoring aut. Díky němu získá podnikatel kompletní přehled o využití služebních vozidel a tímto způsobem může uspořit pohonné hmoty.„Současný trend snižování firemních nákladů způsobil růst poptávky po našich službách, “ vysvětluje Martin Lutovský. „České Budějovice jsou pro tento rok naší poslední novou pobočkou. Během příštího roku plánujeme jejich postupné zřizování v dalších krajských městech."Communica se neomezuje pouze na český trh, ale působí také v zahraničí. Její dceřinná společnost, Communica SK, nabízí monitoring aut a telekomunikační služby společnostem a institucím na Slovensku.
Auto-moto
České Budějovice získaly novou pobočku společnosti Communica

První prosincový den bylo v jihočeské metropoli otevřeno nové obchodní zastoupení společnosti Communica s.r.o., která poskytuje monitoring vozidel a zajišťuje i telekomunikační služby.
Zdroj: Communica.cz
Nepřehlédněte
Pri ISS pristálo japonské vesmírne vozidlo
Japonská nákladná vesmírna loď priviezla na Medzinárodnú…
Cenu T. S. Eliota získal nobelista Derek Walcott za…
Spisovatel, básník a dramatik Derek Walcott, který v roce…
Unikající formaldehyd uzavřel obchvat Olomouce
Unik formaldehydu, převáženého kamiónem, zablokoval v pátek…
Del Ponteová dala zničit důkazy obchodu s lidskými…
Carla del Ponteová, bývalá hlavní žalobkyně haagského soudu…





