1, 7 miliardy dolarů je hodně peněz. Sergio Marchionne je hodlá vložit do následovníka Jeep Liberty. Ne, nepůjde to z jeho vlastní kapsy, to Chrysler, kterému šéfuje, se díky němu takhle rozšoupl. Je to dobře?
Mělo by být. Protože nikdo z nás si nepřeje, aby se Jeep zastavil. Vývoj je potřebný a stojí i za cenu toho, že podvozek a bůh ví co ještě pochází z Fiatu. Nový model by měl Jeep představit už v roce 2013. Přinese oživení, které Jeep prostě potřebuje.
Z celé téměř dvoumiliardové investice použije Chrysler půl miliardy dolarů na rozšíření továrny v Toledu. S budováním začíná již letos, dokončení plánuje na konec roku 2013. Do větší továrny nabere 1100 lidí. Je tu jedna věc, která je ale mnohem důležitější.
Kam byste zařadili Chrysler, Fiat a vlastně především Jeep na žebříčku spolehlivosti? Součástí stavitelských plánů Sergia Marchionneho je totiž jedno pracoviště, který tento zažitý pohled změní. Metrology Center se bude starat o kvalitu všech Jeepů, které sjedou z výrobních linek toledského závodu. Je to zdánlivě drobnost, ale když se stavíte na nohy, je dobré mít pevné základy. Tím spíš, když by se nový Jeep mohl vrátit ke starému. Hned vysvětlím.







