Lidé | Celebrity

Chuck Norris aneb jak se dělá reklama

Anonym

13:40 | 13.1.2011
Anonym

Hodnocení

shrnující článek o vánočních reklamách s legendárním Chuckem Norrisem. Existuje snad téma, které bezprostředně souvisí s televizním vysíláním a současně se o něm v posledních týdnech hovoří více, než právě o božském Chuckovi?

Chuck Norris aneb jak se dělá reklama
Chuck Norris aneb jak se dělá reklama

Jako dárek jsme si na letošní Štědrý den nemohli připravit nic menšího, než shrnující článek o vánočních reklamách s legendárním Chuckem Norrisem. Existuje snad téma, které bezprostředně souvisí s televizním vysíláním a současně se o něm v posledních týdnech hovoří více, než právě o božském Chuckovi?

Pokud jednou mluvíme o Chucku Norrisovi, neměli bychom se rozhodně bát užití superlativů ve spojení s jeho osobou. Vždyť je to právě Chuck, který si dokáže dát pěstí do zad při běhu dokola, umí napočítat do nekonečna a ještě mnohem dál. Drží všechny světové rekordy. Umí dělit nulou a mluvit Braillovým písmem. Díky těmto schopnostem se stal legendou mezi hrdiny a svoji pověst má stále neposkvrněnou.

Prvotní nápad vzešel od agentury Saatchi & Saatchi. Ta navrhovala aby T-Mobile najal skutečnou hvězdu světového formátu - jako je například John Travolta - a prohlásil letošní české Vánoce za natolik kvalitní, až se k nám na ně snaží dostat dokonce i celebrita z ciziny. Tento nápad ale vedení T-Mobile příliš neupoutal - rozhodli se nicméně, že si v záloze ponechají minimálně onen nápad se zahraniční hvězdou. Nakonec padlo nečekané jméno Chuck Norris. Agentura ho kontaktovala a Chuck s nabídkou překvapive souhlasil.

T-Mobile v tu dobu už tlačil čas. Projekt byl schválen na začátku října a do médií se měl dostat již v listopadu. Musel být tedy rychle sepsán scénář a jelikož v Americe jsou poněkud jiné poměry co se týče smluv i samotné tvorby, nemohli tvůrci spoléhat na to, že je takzvaně za chodu ještě něco napadne. Scénář musel být kompletní, protože poté co Chuck scénář schválí se už nesmělo nic měnit. Dohoda zněla tak, že tým kreativců předloží veškeré materiály, fotky použité na kampaň a nápady k projektu - teprve poté prý bude Chuck ochoten smlouvu podepsat.

Zdroj: Digitalnik.cz

Nepřehlédněte

Super dárky jsou erotické pomůcky

Super dárky jsou erotické pomůcky

24.10. | 16:10 Darky-Clanky.cz

Gynekologové, sexuologové i urologové mnohdy také zdůrazňují…

Únik plynu v Litvínově zaměstnal v podvečer hasiče,…

Únik plynu v Litvínově zaměstnal v podvečer hasiče, plynaře a městské strážníky

19.10. | 22:40 Udalosti112.cz

LITVÍNOV / 18.10.2012 Masivní únik plynu zaměstnal ve…

Jak správně vychovávat děti?

Jak správně vychovávat děti?

18.10. | 10:37 Web.libimseti.cz

Jediná možnost je zrušit soukromí, protože zanikne rodina a…

Optimální myšlenkový směr

Optimální myšlenkový směr

17.10. | 15:35 Web.libimseti.cz

Jaký je optimální myšlenkový směr, kterým se máme vydat,…


Komentáře

  • Tento článek ještě nikdo neokomentoval. Buď první!
  • Anonym