Pokud však chcete do své marketingové strategie za5adit komunikaci přes Facebook, mělo by pro Vás být následující shrnutí možných využití Facebooku v internetového marketingu užitečným vodítkem.
Facebook jako nástroj internetového marketingu I
Nedivil bych se, kdyby v řadách internetových profesionálů byla již pěkná řádka těch, kteří při slově „facebook“ dostávají kopřivku, sám mám k takovému stavu blízko. Na druhou stranu, by nám přesycení médií články o facebooku nemělo bránit v objevování a využívání jeho potenciálu pro internetový marketing. Proto překonejme odpor, vyměňme zhnusený výraz ve tváři za náznak úsměvu a zamysleme se nad otázkou, jak na popularitě facebooku vydělat peníze.
Tématu základů marketingové komunikace na facebooku jsem se věnoval již v minulém článku, v jehož závěru jsem pozornost čtenářů obrátil k technologii facebook pages se slibem podrobnějšího popisu možností jejich využití.
Pro zopakování tedy uveďme pouze stručný přehled výhod této služby. Facebook pages, dále jen FBP, jsou nástrojem pro Vaši prezentaci a marketingovou komunikaci, umožňující vytváření interaktivních a vysoce uživatelsky přizpůsobitelných stránek přímo uvnitř sociální sítě Facebook. Oproti obecně známým a hojně využívaným skupinám (groups) mají FBP několik zásadních výhod:
Pro zachování objektivity je však třeba podotknout, že FBP mají taktéž řadu nevýhod a technologických nedostatků. Na odstranění pouze některých z nich vývojáři Facebooku pracují. Ať už je to anonymita administrátorů stránek nebo ne zrovna ideální import poznámek pomocí RSS, nemění to nic na faktu, že Facebook nic lepšího nenabízí.
Zdroj: Cognito.cz