Koníčky | Dům a zahrada

Interiér kanceláře - návrh

Petraq

09:18 | 15.1.2010
Petraq

Hodnocení

Proč kupovat zajíce v pytli, když máte k dispozici 3D vizualizaci návrhu kanceláře?

Interiér kanceláře - návrh
Interiér kanceláře - návrh

Počet zaměstnanců, styl práce, tok informací v rámci firmy a komunikační zóny. Vybavit kancelář s důrazem na maximální funkčnost a komfort pracovníků není snadnou záležitostí. Realizaci by proto měla předcházet projekční fáze. Přečtěte si, jak probíhá proces vizualizace u předního českého dodavatele kancelářského nábytku, společnosti TOP OFFICE.

Proces vizualizace zahrnuje tvorbu 2D space planu, trojrozměrného drátového modelu a fotorealistického 3D modelu budoucí kanceláře. V případě, že jsou pro vizualizaci použity nábytkové prvky ze sortimentu TOP OFFICE, dostává zákazník projekční balíček zdarma. Vytvoření základního návrhu předchází space planning. Na základě údajů od klienta navrhne architekt koncepci vybavení kanceláře a rozložení jednotlivých nábytkových prvků. V této fázi projekční tým TOP OFFICE neustále komunikuje se zákazníkem a zapracovává jeho připomínky do dvojrozměrného space planu. Na řadu pak přichází navržení 3D drátového modelu, který ukáže, jak je kancelář zaplněná, kolik prostoru zabírá nábytek a kolik místa zbývá na pohyb zaměstnanců po místnosti. „Z drátového modelu se podle požadavků zákazníka a velikosti realizace vybere několik základních pohledů na nábytek a celý interiér, ze kterých v rámci vizualizace vzniká fotorealistický model doplněný o struktury a barvy, “ vysvětluje marketingový ředitel TOP OFFICE Martin Chovanec. Někteří klienti také vyžadují, aby architekt navrhl barevnost stěn i podlahových krytin a doladil místnost svítidly, obrazy, květinami a dalšími doplňky.

Před tím, než začne architektonický tým vytvářet space plan, potřebuje vědět, jaké jsou rozměry interiéru, kolik lidí se v něm pohybuje, jak mají být kanceláře rozděleny a jaké jsou potřeby zaměstnanců firmy, například kolik úložného prostoru potřebují a jak spolu komunikují.

Zákazník také musí určit, zda se ve firmě předpokládá personální rozvoj. „Pokud klient ví, že se firma v průběhu dalších let rozroste o několik pracovníků, ponechá se prostor kanceláře otevřený pro další změny. V opačném případě se prostor uzavře, “ dodává Martin Chovanec. Součástí přípravné fáze je také důkladné zaměření prostor.

Zdroj: Top-Office.cz

Nepřehlédněte

Optimalizujte si daně před koncem roku

Optimalizujte si daně před koncem roku

15.12. | 00:30 Finexpert.e15.cz

Vhodně zvolenou daňovou strategií lze ušetřit velké množství…

Prvý slovenský mačací raj – OZ Mačací raj Nové Zámky

Prvý slovenský mačací raj – OZ Mačací raj Nové Zámky

22.10. | 06:40 Wildcats.sk

Mačací raj” je názov súkromného depozitu pre mačičky, ktorý…

Jak využít amatérské fotografie

Jak využít amatérské fotografie

18.10. | 22:08 Web.libimseti.cz

Amatérské fotografování, lidem co jsou technicky zaměření,…

Výměna oken při rekonstrukích | Inoutic

Výměna oken při rekonstrukích | Inoutic

18.10. | 17:57 Inoutic.cz

Výměna oken představuje ekonomicky výhodné a…


Komentáře

  • Tento článek ještě nikdo neokomentoval. Buď první!
  • Anonym