Technika | Internet

Jak pomáhá společnost Aastra redukovat náklady na podnikové komunikace?

Anonym

19:02 | 11.7.2009
Anonym

Hodnocení

Jak pomáhá společnost Aastra redukovat náklady na podnikové komunikace?

Jak pomáhá společnost Aastra redukovat náklady na podnikové komunikace?
Jak pomáhá společnost Aastra redukovat náklady na podnikové komunikace?

Aastra Technologies Limited, (“Aastra”), globální dodavatel podnikových komunikací, nabízí prostřednictvím svých produktů efektivní řešení otázky firemních komunikací v období ekonomického útlumu. V dnešní době je většina manažerů konfrontována s výzvami typu řízení firemních rozpočtů a maximalizace finanční návratnosti. Aastra proto vytvořila pro oblast podnikové komunikace pět klíčových doporučení, které firmám mohou pomoci ušetřit zdroje prostřednictvím lepší produktivity zaměstnanců, snížením výdajů na komunikaci, snížením celkových provozních nákladů a využití otevřených standardů, které neuzavírají podniky do pasti drahých, proprietárních technologií.

Fixed Mobile Convergence (FMC) v dnešní době spojuje dva rozdílné světy mobilní a podnikové komunikace takovým způsobem, který zvyšuje efektivitu a snižuje náklady.

Rostoucí počet mobilních pracovníků zvyšuje nároky na FMC. Je proto důležité, aby zaměstnanci byli v době své nepřítomnosti snadno dostupní za účelem poskytování co nejkvalitnějších služeb zákazníkům a s cílem efektivní spolupráce. Lidé často mají dvě, tři či více telefonních čísel. Mít jedno číslo s možností směrovat komunikaci na vybrané zařízení či lokalitu představuje výrazné výhody. Tímto způsobem firma nejen zareaguje rychleji na požadavky svých zákazníků, ale díky tzv. Least Cost Routing, tj. směrování s nejnižšími náklady, též ušetří své finance. Integrováním mobilních linek do firemní ústředny ušetří jak malá, tak velká společnost.

Většina duševně pracujících zaměstnanců udělá svoji práci dobře, ne-li lépe, z prostředí svého domova za předpokladu, že jsou vybaveni vhodnou a rychle dostupnou technologií. Využije-li firma řešení na bázi VoIP, zabrání tak zbytečným nákladům spojeným s provozem mobilních telefonů. Zaměstnanci pracující mimo kancelář nebo pracovníci call center tak mohou být dostupní na jednom a tom samém čísle a využívat stejné výhody jako v kanceláři.

Zdroj: Ipex.cz

Nepřehlédněte

John: Jančík obviněn bude. Vytáhli jsme kostlivce ze…

John: Jančík obviněn bude. Vytáhli jsme kostlivce ze skříní :: Domácí :: ČT24

7.1. | 02:43 Ct24.cz

Praha – Minulý týden zrušil státní zástupce usnesení o…

Logitech G11 Gaming Keyboard

Logitech G11 Gaming Keyboard

7.1. | 02:43 Alza.cz

Profesionální herní klávesnice, ke které dostanete herní myš…

Shakes a Fidget - Cheat

Shakes a Fidget - Cheat

7.1. | 02:43 Shakes-And-Fidget.cz

Návod jak vydělat neomezené množství zlaťáků a houbiček

Alternativa k PPC kampaním od společnosti mClick je tu!

Alternativa k PPC kampaním od společnosti mClick je tu!

13.11. | 15:04 Webitech.cz

Jedná se o systém s názvem mClick, který spustila Česká…


Komentáře

  • Tento článek ještě nikdo neokomentoval. Buď první!
  • Anonym

Oblíbenost