Aastra Technologies Limited, (“Aastra”), globální dodavatel podnikových komunikací, nabízí prostřednictvím svých produktů efektivní řešení otázky firemních komunikací v období ekonomického útlumu. V dnešní době je většina manažerů konfrontována s výzvami typu řízení firemních rozpočtů a maximalizace finanční návratnosti. Aastra proto vytvořila pro oblast podnikové komunikace pět klíčových doporučení, které firmám mohou pomoci ušetřit zdroje prostřednictvím lepší produktivity zaměstnanců, snížením výdajů na komunikaci, snížením celkových provozních nákladů a využití otevřených standardů, které neuzavírají podniky do pasti drahých, proprietárních technologií.
Fixed Mobile Convergence (FMC) v dnešní době spojuje dva rozdílné světy mobilní a podnikové komunikace takovým způsobem, který zvyšuje efektivitu a snižuje náklady.
Rostoucí počet mobilních pracovníků zvyšuje nároky na FMC. Je proto důležité, aby zaměstnanci byli v době své nepřítomnosti snadno dostupní za účelem poskytování co nejkvalitnějších služeb zákazníkům a s cílem efektivní spolupráce. Lidé často mají dvě, tři či více telefonních čísel. Mít jedno číslo s možností směrovat komunikaci na vybrané zařízení či lokalitu představuje výrazné výhody. Tímto způsobem firma nejen zareaguje rychleji na požadavky svých zákazníků, ale díky tzv. Least Cost Routing, tj. směrování s nejnižšími náklady, též ušetří své finance. Integrováním mobilních linek do firemní ústředny ušetří jak malá, tak velká společnost.
Většina duševně pracujících zaměstnanců udělá svoji práci dobře, ne-li lépe, z prostředí svého domova za předpokladu, že jsou vybaveni vhodnou a rychle dostupnou technologií. Využije-li firma řešení na bázi VoIP, zabrání tak zbytečným nákladům spojeným s provozem mobilních telefonů. Zaměstnanci pracující mimo kancelář nebo pracovníci call center tak mohou být dostupní na jednom a tom samém čísle a využívat stejné výhody jako v kanceláři.