Technika | Internet

Jak a proč tvořit Facebook Fan Page - díl 1.

Hodnocení

Dobrá inspirace pro to, jak vytvořit kvalitní Facebook Fan Page a zvýšit tak propagaci svých primárních projektů.

Jak a proč tvořit Facebook Fan Page - díl 1.
Jak a proč tvořit Facebook Fan Page - díl 1.

Otřepané motto – “Může vás to štvát, můžete proti tomu bojovat, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat, ” se v současnosti těžko hodí pro něco líp než pro Facebook. Extrémně negativní názory plynoucí ať už z problematiky ochrany osobních dat, nebo z více subjektivních názorů, rozhodně převažuje jeho ohromný marketingový potenciál. Z pohledu čistě praktického je tak dnes Facebook jednou z nejlepších variant jak propagovat v zásadě jakoukoliv svou aktivitu, když podle statistik každý den “čeká” na to stát se fanouškem více než 10 milionů uživatelů. Jak začít, jak použít nějaké modernější a dynamičtější technologie, a i nějaká inspirace z již zaběhnutých a propracovaných webů, to vše se vám pokusím přiblížit v této sérii několika článků.

I když přísně teoreticky by bylo dobré rozlišovat, zda se jedná o Business Page, tj. stránka týkající se ať už vaší firmy, nebo pouhé snahy zpropagovat například e-shop, Fan Page by na druhou stranu měla podporovat nějakou aktivitu, známou osobnost apod. a nám jde samozřejmě o propagaci byznysu, i když se Fan Page běžně používá. Tolik na úvod k upřesnění pojmu – i když používám zaběhnuté Facebook Fan Page, jedná se pochopitelně o byznys, konkrétně využití pro internetový marketing.

Vezmeme to trochu z druhé strany, protože rozhodně je lepší už před tím než se vydáte do html tagů a samotné tvorby vědět o nějakých základních tipech, které můžete využít než pak překopávat zpětně.

Ať už máte firmu působící na internetu, e-shop apod., vždy pravděpodobně máte určitý logotyp, který je součástí vaší identity. Facebook bohužel jako například MySpace neumožňuje obrázek na pozadí, ale povolí vám obrázek ve velikosti 200×600 a je už jen na vaší fantazii, jak ho využijete. Klasika je vzít logo firmy a umístit ho doslova “před oči” všem návštěvníkům a případně potencionálním zákazníkům, což platí analogicky i o veškeré reklamě.

Zdroj: Webzurnal.cz

Nepřehlédněte

John: Jančík obviněn bude. Vytáhli jsme kostlivce ze…

John: Jančík obviněn bude. Vytáhli jsme kostlivce ze skříní :: Domácí :: ČT24

7.1. | 02:43 Ct24.cz

Praha – Minulý týden zrušil státní zástupce usnesení o…

Logitech G11 Gaming Keyboard

Logitech G11 Gaming Keyboard

7.1. | 02:43 Alza.cz

Profesionální herní klávesnice, ke které dostanete herní myš…

Shakes a Fidget - Cheat

Shakes a Fidget - Cheat

7.1. | 02:43 Shakes-And-Fidget.cz

Návod jak vydělat neomezené množství zlaťáků a houbiček

Alternativa k PPC kampaním od společnosti mClick je tu!

Alternativa k PPC kampaním od společnosti mClick je tu!

13.11. | 15:04 Webitech.cz

Jedná se o systém s názvem mClick, který spustila Česká…


Komentáře

  • Tento článek ještě nikdo neokomentoval. Buď první!
  • Anonym