Technika | Internet

Jak na zvýšení návštěvnosti WWW

Hodnocení

Právě jednou ze zásad výše uvedené optimalizace pro vyhledávače je shánění odkazů na vaše stránky. Jejich existenci vyhledávač vyhodnotí jako něco pozitivního a posadí vás ve vyhledávání výše.

Jak na zvýšení návštěvnosti WWW
Jak na zvýšení návštěvnosti WWW

Existuje několik metod, jak přivést návštěvníky na Vaše WWW. Je třeba si však prvotně uvědomit, že návštěvnost vám zvýší pouze kvalitní obsah. Pokud budete psát o aktuálním dění nebo o již několikrát zmiňovaných věcech, ale se zajímavým pohledem, osobitým stylem, výsledek se brzy dostaví. Lidé se začnou na vaše stránky vracet, třeba si je i přidají do svých RSS čteček, ale především začnou na vás odkazovat, což vyvolá lavinový efekt. A právě i nově vznikající odkazy na vaše publikace pomohou webu ve vyhledávačích. Není správné si myslet, že pokud vytvoříte blog o pár článcích a že návštěvnost postupem času úměrně poroste. Nejdůležitější je čerstvý, zdravý, gramaticky správný a aktualizovaný obsah a především trpělivost.

Chcete-li vytvořit stránku, která bude monetizována pomocí affiliate marketingu, bude pro Vás návštěvnost z vyhledávačů jedna z nejdůležitějších. Je přeci jasné, že pokud si někdo přes váš prolink objedná určitý produkt, nebude jej patrně kupovat každý měsíc znovu i přes to, že se bude pravidelně vracet kvůli zajímavému obsahu. Budete tedy potřebovat nové a nové tváře, které vám právě zajistí vyhledávací služby jakožto Seznam nebo Google. Už při tvorbě webu je nutné dbát ohledy na techniky SEO (Search EngineOptimization) – optimalizace pro vyhledávače.

Právě jednou ze zásad výše uvedené optimalizace pro vyhledávače je shánění odkazů na vaše stránky. Jejich existenci vyhledávač vyhodnotí jako něco pozitivního a posadí vás ve vyhledávání výše. Napíšete-li boom článek o nějaké, , in´´ záležitosti, lidé na něj budou odkazovat ve fórech, na sociálních sítích a na různých blozích se může objevit článek o vašem článku. Už jen přes tyto odkazy budete moci sledovat příliv nových návštěvníků.

Nejčastěji využívanou formou placené reklamy je PPC (pay per click) Při formě této reklamní kampaně platíte zobrazovateli vaší reklamy smluvenou částku za jeden proklik, tedy přivedeného návštěvníka. Nejznámější zprostředkovatelé PPC reklamy jsou Google Adwords, Seznam Sklik nebo Facebook.

Zdroj: Lepsikurz.cz

Nepřehlédněte

John: Jančík obviněn bude. Vytáhli jsme kostlivce ze…

John: Jančík obviněn bude. Vytáhli jsme kostlivce ze skříní :: Domácí :: ČT24

7.1. | 02:43 Ct24.cz

Praha – Minulý týden zrušil státní zástupce usnesení o…

Logitech G11 Gaming Keyboard

Logitech G11 Gaming Keyboard

7.1. | 02:43 Alza.cz

Profesionální herní klávesnice, ke které dostanete herní myš…

Shakes a Fidget - Cheat

Shakes a Fidget - Cheat

7.1. | 02:43 Shakes-And-Fidget.cz

Návod jak vydělat neomezené množství zlaťáků a houbiček

Alternativa k PPC kampaním od společnosti mClick je tu!

Alternativa k PPC kampaním od společnosti mClick je tu!

13.11. | 15:04 Webitech.cz

Jedná se o systém s názvem mClick, který spustila Česká…


Komentáře

  • Tento článek ještě nikdo neokomentoval. Buď první!
  • Anonym