Existuje několik metod, jak přivést návštěvníky na Vaše WWW. Je třeba si však prvotně uvědomit, že návštěvnost vám zvýší pouze kvalitní obsah. Pokud budete psát o aktuálním dění nebo o již několikrát zmiňovaných věcech, ale se zajímavým pohledem, osobitým stylem, výsledek se brzy dostaví. Lidé se začnou na vaše stránky vracet, třeba si je i přidají do svých RSS čteček, ale především začnou na vás odkazovat, což vyvolá lavinový efekt. A právě i nově vznikající odkazy na vaše publikace pomohou webu ve vyhledávačích. Není správné si myslet, že pokud vytvoříte blog o pár článcích a že návštěvnost postupem času úměrně poroste. Nejdůležitější je čerstvý, zdravý, gramaticky správný a aktualizovaný obsah a především trpělivost.
Chcete-li vytvořit stránku, která bude monetizována pomocí affiliate marketingu, bude pro Vás návštěvnost z vyhledávačů jedna z nejdůležitějších. Je přeci jasné, že pokud si někdo přes váš prolink objedná určitý produkt, nebude jej patrně kupovat každý měsíc znovu i přes to, že se bude pravidelně vracet kvůli zajímavému obsahu. Budete tedy potřebovat nové a nové tváře, které vám právě zajistí vyhledávací služby jakožto Seznam nebo Google. Už při tvorbě webu je nutné dbát ohledy na techniky SEO (Search EngineOptimization) – optimalizace pro vyhledávače.







