O tom jak a proč vznikla ekonomická krize a jaký má dopad na malé, střední a velké společnosti, četl každý určitě už stohy článků. Já bych vám chtěl naopak v tomto ukázat, jak se dá takové krize využít ve svůj prospěch.
Slovo „krize“ se od začátku aktuálních ekonomických problémů stalo jedním z nejfrekventovanějších a nejvíce používaných slov vůbec. Právě toho využívá mnoho společností k nalákání návštěvníků, potenciálních zákazníků. Například jedna síť obchodních řetezců, které se finanční krize nemalým způsobem dotkla, právě v době psaní tohoto článku zařadila slovo „krize“ do své reklamní kampaně a láká tak zákazníky na velké slevy a výprodeje. Stejně tak i zkušení SEO specialisté chytře zařadili tento výraz v různých spojeních mezi klíčová slova na stránky, které spravují. O tom jak toto počínání bude nebo nebude efektivní se nyní dá jen spekulovat.









