Číslům se odedávna přisuzují rozličné významy. Mají některá z nich skutečně vyšší smysl a váhu, protože kopírují rytmus a periody přírodních zákonů? Nebo jsme zdánlivý přírodní řád až zpětně z čísel odvodili?
Nechci tvrdit, že za některou variantu by se měl copywriter stydět (ani se s ní vytahovat). Druhá věta však do sdělení vnáší prvek navíc – nazvěme jej třeba konflikt. Bez konfliktu není sdělení tak emotivní a o emoce jde především.
U výčtů je rytmus triády kruciální. Když chceme někoho přesvědčit (odborně: naslibovat hory doly) a ještě navíc vzbudit dojem pestré a nevyčerpatelné nabídky, je trojice upoutávek nezbytným minimem.
Copywriterské zaklínadlo „a mnoho dalšího“ (tzv. žolík) funguje stejně jako v bylinkářství heřmánek. Nikdy s ním nic nepokazíte. Když už není co slíbit, slíbíme příslib. Děje se tak v metafyzickém zájmu zachování rytmu.