„Vážený zákazníku, děkujeme Vám, za zaslání Vašeho dotazu. V tomto případě zašlete zařízení k nám na autorizovaný servis MIO. Bude Vám zaslána Cenová nabídka /nevztahuje se záruční oprava -zavinění zákazníka/, po jejím schválení začne servis s opravou. Podrobné informace jak postupovat při žádosti o záruční, mimozáruční a pozáruční opravu, naleznete na adrese: http://www.vspdata.cz/newweb/index.php?option=com_content&task=view&id=50 Na této adrese naleznete i informativní ceny za mimozáruční opravu. Pokud jste zde nenašel odpověď na Váš dotaz, nebo jste nebyl s odpovědí spokojen, prosím specifikujte podrobněji Váš dotaz a kontaktujte nás znovu. „
Technika | Hardware a software
Návod: jak zachránit polité PDA? | blog.sablatura.info

Polili jste si někdy PDA nebo mobilní telefon? Chtěli jste ho zachránit, ale nevěděli jste jak? Mně se to díkybohu podařilo.
Zdroj: Blog.sablatura.info
Nepřehlédněte
John: Jančík obviněn bude. Vytáhli jsme kostlivce ze…
Praha – Minulý týden zrušil státní zástupce usnesení o…
Logitech G11 Gaming Keyboard
Profesionální herní klávesnice, ke které dostanete herní myš…
Alternativa k PPC kampaním od společnosti mClick je tu!
Jedná se o systém s názvem mClick, který spustila Česká…








