19:47 | 20.12.2010
Anonym
Určitě by bylo zajímavé číslo vyjadřující celkový počet odeslaných emailů za den, týden či měsíc. A proč email, jako nástroj vhodný k marketingu, nepoužít?
Podpis v emailu aneb dobrý marketingový nástroj
Vůbec teď nemám na mysli SPAM, ve kterém je v tom nejhorším případě jen odkaz na nějakou službu či web, a který vlastně nemá ani mnoho účinků a lidi spíše odpuzuje.
Protože jsem teď často komunikoval s klienty, od kterých mi často chodily emaily se zájmem o mé služby, rozhodl jsem se, že email začnu využívat trochu účinněji a efektivněji. SPAM jsem již dávno zavrhl, proto odpadávaly možnosti jako koupení si seznamu emailových adres a následném posílání nevyžádané pošty nebo využití zprostředkovatelů, kteří odesílají nabídky pouze lidem, kteří jsou registrovaní a za klikání si vydělají např. 12, –Kč/měsíc.
Jelikož využívám GMail (email od Googlu) a leckde jsem slyšel o podpisu, který je automaticky přidáván do každého odeslaného emailu, tak bylo prakticky rozhodnuto. V jednoduchém nastavení GMailu jsem ihned našel to, co jsem chtěl – jednoduché textové pole, kam jen vložíte text, který bude posléze sloužit jako váš podpis.
Po nastavení a následném uložení stačí normálně komunikovat jako doposud, ale s tím rozdílem, že si tak můžete získat nové návštěvníky, které můžete proměnit v budoucí klienty, zákazníky, či si vybudovat povědomí o vašem webu.
Zdroj: Blog.dkrs.cz