Trojka televizního trhu, Prima, dlouhá léta kopíruje svou úspěšnější sokyni Novu takřka ve všem. Jako by si kompenzovala syndrom mladšího sourozence. Přitom už dávno mohla pochopit, že úspěch přichází pouze tehdy, kdy se nesnaží stát kopií, ale jde vlastní cestou. To už nakonec ukázala první řada Vyvolených, nebo seriál Rodná pouta.
Díky tomuto přístupu, se z Primy stále víc stává kočkopes, který cílí na všechny a na nikoho. V posledních měsících se podařilo Primě dokonce cosi, i na českém mediálním trhu, nevídaného. Televize, která se dlouhodobě profilovala jako rodinná, téměř s dětinskou radostí zakoupila práva na evropský fotbalový šampionát a poslala tak svou stávající, cílovou skupinu k ledu. Bude sice nepochybně zajímavé sledovat jak Primě, jednorázově, vzroste sledovanost u cílových skupin, které zatím nechávala tato televize chladnou, ale ještě zajímavější bude, zdali se k Primě po šampionátu, vrátí její původní diváci.







