Nový Ford Focus třetí generace se nemusí každému líbit a ne každému je po chuti jeho vyšší základní cenovka, která i přes aktuální zvýhodnění 65.000 Kč přijde minimálně na 359.990 Kč (v pětidveřové verzi hatchback). Kdo chce ušetřit, může sáhnout po druhé generaci Focusu kterou Ford prodává s přídomkem Classic. Ford se tak vydal stejnou cestou jako Škoda u modelu Octavia, který je nabízen i v nemodernizované verzi Tour.
Prodej Fordu Focus druhé generace pokračuje pod jménem Classic
Nový Ford Focus třetí generace se nemusí každému líbit a ne každému je po chuti jeho vyšší základní cenovka, která i přes aktuální zvýhodnění 65.000 Kč přijde minimálně na 359.990 Kč (v pětidveřové verzi hatchback). Kdo chce ušetřit, může sáhnout po druhé generaci Focusu kterou Ford prodává s přídomkem Classic. Ford se tak vydal stejnou cestou jako Škoda u modelu Octavia, který je nabízen i v nemodernizované verzi Tour.
Fordu již nějaký ten týden prodává nový Focus třetí generace, která na ceně 359.990 Kč v pětidveřovém provedení, přičemž sedan přijde minimálně na 284.990 Kč a verze kombi nejméně na 393.990 Kč. Za tyto ceny dostanete špičkově vybavený vůz. Kdo však netouží po moderně a spokojí se s dosluhující generací Focusu, může si pořídit Focuse druhé generace za zajímavé ceny. Pětidveřový hatchback tak pořídíte s benzínovou šestnáctistovkou v jediné výbavě Trend Plus s pětistupňovou manuální převodovkou za 279.990 Kč, což je o 20.000 Kč méně než během únorových dnů a stejně jako před Vánocemi roku 2010, kde se však o tuto cenu postarala slabší benzínová pohonná jednotka v podobě čtrnáctistovky Duratec. Zájemci o hatchback mohou volit i vznětový motor v podobě šestnáctistovky Duratorq TDCI+DPF o výkonu 66 kW, který splňuje emisní normu Euro 5 a přijde na 344.990 Kč (ve výbavě Trend Plus).
Ford Focus ve verzi kombi je k dispozici rovněž s dvojicí šestnáctistovek. Benzínová verze v podobě Duratecu přijde zájemce na 309.990 Kč a vznětový Duratorq TDCi+DPF plnící emisní normu Euro 5 na 364.990 Kč. Kdo chce v případě dieselu ušetřit, může sáhnout po skladovkách bez filtru pevných částic splňující pouze emisní normu Euro 4. Focus kombi s 1.6 Duratorq TDCi tak přijde o pět tisíc levněji (na 359.990 Kč).
Verzi Classic nabízí Ford pouze v jediné výbavě Trend Plus, která však obsahuje například manuální klimatizaci, šestici airbagů, stabilizační systém, ABS, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, palubní počítač, elektricky ovládaná přední okna, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, stereorádio s CD, nárazníky a zrcátka v barvě karoserie, šesnástipalcová kola nebo bezzátkový systém doplňování paliva. Ve srovnání s konkurencí si tak Focus nevede vůbec špatně. Hyundai i30 i Kia Cee´d postrádá stabilizaci.
Zdroj: Vychytej.cz