15:14 | 23.12.2008
Anonym
Vizitka slouží k rychlému předání informací a kontaktu na Vás nebo společnost, kterou zastupujete, při osobním jednání. Adresátem Vaší vizitky může být potencionální zákazník, zaměstnanec nebo obchodní partner. Ukázkou profesionality je rovněž mít vizitku neustále po ruce a jejím předáním se tak při seznámení prezentovat ostatním.
Profi vizitky, vizitky všeho druhu s logem, fotografií i bez
Vizitka slouží k rychlému předání informací a kontaktu na Vás nebo společnost, kterou zastupujete, při osobním jednání. Adresátem Vaší vizitky může být potencionální zákazník, zaměstnanec nebo obchodní partner. Ukázkou profesionality je rovněž mít vizitku neustále po ruce a jejím předáním se tak při seznámení prezentovat ostatním. Při různých jednání a konferencích můžete během jednoho dne předat mnoho vizitek, potom záleží na tom, aby ta Vaše mezi ostatními nezanikla nebo nedošlo k mylnému výkladu informací, které nese. Dokonce i jednoduchá vizitka může zaujmout díky šikovným drobnostem.
Před tím, než se rozhodnete pro návrh vizitky, je dobré si ujasnit, co by měla Vaše vizitka obsahovat. Zohledněte, kdo bude nejčastěji adresátem Vaší vizitky a jak Vás bude nejčastěji kontaktovat. Jak již bylo řečeno výše, slouží vizitka k předání zejména kontaktních informací. Měla by tedy, zejména, obsahovat :
Při návrhu vizitky je nutno vzít v ůvahu i rozměr vizitky. Standardní vizitka má rozměr 90x50 mm. V poslední době je ovšem velmi oblíbený tzv. EURO formát, tedy 86x54 mm. Tyto rozměry odpovídají formátům většiny vizitkářů a shodují se tak s většinou ostatních vizitek. Zaujmout může i oválná nebo čtvercová vizitka, ale zde je třeba myslet, aby tvar vizitky nepřevážil nad její funkčností. Zajímavým kompromisem může být použití standardního formátu vizitky se zaoblenými nebo zkosenými růžky.
Na závěr se musíte rozhodnout, jestli bude vizitka jednostranná nebo dvoustranná. Při návrhu si můžete sami rozvrhnout prostor na vizitce, nebo můžete využít některé z námi připravených vzorů vizitek. Logo může být na jedné straně a kontakty na straně druhé. Druhá strana může být využita i pro chytlavý marketingový slogan nebo zajímavý citát.
Zdroj: Profivizitky.cz