Takže jakže to chce Microsoft rozjet? V USA se objevila první reklama na nový vyhledavač z dílny Microsoftu a upřímně řečeno se žádným způsobem neodchýlila od nastoupeného trendu nic neříkajících emočních klipů.
Po testech které provádějí uživatelé se zdá zřejmé, že ačkoliv v některých parametrech jsou výsledky zajímavé, celkově je Bing pouze velkou bublinou, které se brzy vzdálí z našeho zorného pole.
Ale zpět k reklamně. Reklama na Bing.com nám tedy pouze říká, že Bing.com je. Nevím, zda-li je to mnoho nebo málo. Věřím tomu že ti, kteří na microsoftu profitují, budou Bing.com jako všechny ostatní aktivity od Microsoftu vychvalovat. Vzhledem k tomu, že to tak ovšem dělají u všech jejich produktů, tento názor je poněkud devalvován.
Možná že v některé z dalších reklam bude Microsoft prezentovat nějaké vlastnosti nového vyhledávače, pro které by si jej měl uživatel zvolit. Myslím že má skutečně co nabídnout. Možnost vyhledávat podle kategorii, to znamená foto, ilustrace, video, to vše je příjemné a pohodlné.