Předtím než jsem se pustil do tohoto porovnání, tak jsem měl jasný názor. Adsense výborný a k věci. Sklik relevantní jak se mu to zrovna hodí. Data ovšem říkají…
Sklik si na konci trochu ujel, ale stále se drží tématu – kuchyně. Přesně požaduji “ruční šlehač” a on je schopný dodat minimálně jeden zcela relevantní inzerát. Adsense bezchybný.
Pokud potřebuji míchačku, tak “kompresory” není řešení mé situace. Ale u předchozího porovnání šlehačů jsem uznal “kuchyňské spotřebiče” – je to řešení mé situace.
V praxi jsou desítky možností, co se může pokazit. Relevantní jen na některých podstránkách. Ujeté cílení podle zájmů uživatele – předchozí aktivita na internetu, k tomu relevantní reklama aj. Nejlepším porovnáním je CTR.
Předtím než jsem se pustil do tohoto porovnání, tak jsem měl jasný názor. Adsense výborný a k věci. Sklik relevantní jak se mu to zrovna hodí. Data ovšem říkají…jsem velmi mile překvapený. Oba dva systémy poskytují inzeráty velmi velmi velmi příbuzné tématu.