Pokud usilujete o co nejnižší náklady na palivo, pak raději ani nečtěte dál. Historicky první hybridní model s manuální převodovkou totiž přistupuje ke kombinovanému pohonu úplně jinak, než tomu bylo doposud zvykem. A pravdou je, že své fanoušky si jistě najde. Především mezi lidmi, kteří na sebe rádi upozorňují. S Hondou CR-Z se po sedmi stech kilometrech loučilo opravdu obtížně.
Hybridní „céerzetko“ by se dalo ve zkratce označit jako model CR-X pro nové tisíciletí. Futuristickému designu se nedá nic vytknout. Agresivní maska vybavená LED světly pro denní svícení spolu s charakteristickou zádí propůjčuje vozu sportovní vzhled, který vzbuzuje obdiv. Vystřídal jsem již řadu vozů různých kategorií, ale dosud nikdy jsem se nesetkal s takovým zájmem okolí. Za pouhých sedm dní bylo auto nespočetněkrát vyfoceno, lidé se vyptávali, jak že je to s výkonem a „maximálkou“. Samozřejmě byl předmětem zájmu hybridní pohon, ale někteří o elektromotoru neměli nejmenší potuchy a vůz je přesto zaujal na první pohled. CR-Z klame tělem a evokuje na parkovišti přítomnost supersportu, který se musí okamžitě zachytit mobilním telefonem.






