Možná již brzy bude na Internetu online více myšlenek, než bylo kdy vyřčeno vět všemi humanoidními bytostmi od úsvitu lidství. Přehled nejčastějších copywriterských chyb chce pomoci, aby náš sediment výroků byl, pokud možno, stravitelnější.
Webový copywriting: praktické tipy II. díl
Možná již brzy bude na Internetu online více myšlenek, než bylo kdy vyřčeno vět všemi humanoidními bytostmi od úsvitu lidství. Přehled nejčastějších copywriterských chyb chce pomoci, aby náš sediment výroků byl, pokud možno, stravitelnější.
Existuje řada výzkumů, které popisují rozdíly mezi tištěným a online čtením. Zatímco u tištěných materiálů si nejprve prohlížíme obrázky, na webu nejprve čteme titulky. V textu webové stránky totiž rychle zjišťujeme, zda nás vyhledávač odkázal správně a pátráme po klíčových slovech, která jsme hledali.
Toto vysvětlení obecného chování uživatelů dává odpověď na otázku, jak psát titulky. Výstižně! Z titulku by mělo být jasné, o čem pojednává celý text a zároveň by měl dostatečně upoutat pozornost, aby navnadil i čtenáře, kteří si vlastně chtěli přečíst o něčem jiném. Věnujte titulkům péči. Dobrý copywriting znamená především dobré titulky – u titulku většinou končí zájem čtenáře.
Titulky jsou rovněž v oblibě vyhledávačů, tudíž je volíme strategicky! Zkuste si zamýšlený titulek, a jeho blízké variace, vyhledat na webu. Chcete originální titulek, nebo jej záměrně přiblížit konkurenci?
Zdroj: Copyblog.cz