Dobrý den vážení čtenáři webových stránek Webitech.cz. Jmenuji se Jakub Čižmař a stejně jako vy čtu webitech.cz pravidelně. V dnešním článku bych vám (jen velice stručně) rád představil základy problematiky propagace na internetu a internetového marketingu. Já sám se této problematice věnuji od roku 2008 a právě kvůli nedostatku kvalitních informací jsem se později rozhodl vytvořit webové stránky PropagaceNaInternetu.
V tomto článku vám tedy trochu představím způsob, jak se propagovat na internetu a zároveň vám sdělím jednu (ne příliš) tajnou přísadu úspěšného, perspektivního a navštěvovaného webu.
Doména – název vašich webových stránek a url adresy podstránek vašeho webu by měly být smysluplné a snadno zapamatovatelné. Doména může obsahovat klíčová slova, název vaší firmy, služby kterou nabízíte nebo jakékoli kombinace. Pokuste se však vyhnout dlouhým, špatně zapamatovatelným doménám, nebo takovým doménám, které obsahují mnoho pomlček.
Url adresy podstránek by měly také dávat smysl a obsahovat vhodná slova namísto různých identifikátorů a čísel. To je velmi snadno ošetřitelný problém, na který mnoho webů zapomíná.







