Občas není třeba ze sebe tlačit nějaký super nápad. V reklamě velice často fungují rychlé a jednoduché nápady, které k sobě dokážou přilákat pozornost a uložit se v paměti člověka. Zkuste pro svoje projekty hledat i takové řešení.
Velmi často se stává, že začínající designéři se sami sebe neptají na otázku "Proč". A potom při práci nad projektem kvůli tomu nedosáhnou potřebného výsledku. Když se sami sebe na začátku zeptáte proč já dělám tenhle projekt a proč by to mělo někoho zaujmout a poté si dokážete sami odpovědět tak uvidíte, že vám to hodně usnadní práci.
Je velmi důležité v počáteční etapě prací zapomenout na drobné detaily. Musíte myslet především na důležité věci a pracovat s hlavní myšlenkou projektu. Když si v tom všem uděláte pořádek, tak se můžete vrátit k rozpracování detailů, které jsou v designu velice důležité a zaberou taky spoustu času.
Jak bylo řečeno dříve, po dokončení práce nad hlavní myšlenkou se musíte vrátit k dopracování detailů. Většina designérů chce zapůsobit na lepší designéry a takové drobnosti jsou opravdu dobrým pomocníkem při získávání respektu u jiných designérů. Protože je známo, že každý dobrý designér se rád šťoura v cizích pracích a nachází tam vychytané detaily, které ho potěší.
Dobrý designér velmi často při práci nad projektem musí získat nějaké speciální znalosti, anebo se prostě naučit nové věci. Není dobré si myslet, že už jste na tolik dobří, že nepotřebujete svoje znalosti ničím obnovit. Speciální znalosti to nejsou jenom návody na internetu nebo knížky ale i prohlížení prací jiných designérů. Pomůže vám to získat přehled v oboru a dokážete si lépe ohodnotit i svůj projekt.