Technika | Internet

12x12 know-how v designu díl 3 – logotyp Oversun + nezapomínejte na krásu

Anonym

14:29 | 25.8.2009
Anonym

Hodnocení

Bohužel spousta designéru zapomíná na krásu a estetiku. Samozřejmě je potřeba dělat věci tak, aby byly funkční a nesly nějaký smysl, ale také by ty věci měly být hezké, aby se na ně člověk díval rád.

12x12 know-how v designu díl 3 – logotyp Oversun + nezapomínejte na krásu
12x12 know-how v designu díl 3 – logotyp Oversun + nezapomínejte na krásu

Řekl bych, že spousta designéru ještě tvoří technikou 70-80 let, kdy všichni brali za příklad Švýcarský design, jednoduché tvary, kolečka, čáry atd… A tohle všechno si berou za příklad do dnes. Myslím, že v dnešní době to je zastaralý přístup, tenkrát tenhle styl nebyl kvůli tomu, že všichni designéři se na tom shodli, ale protože byli omezeni technologií, vytisknout gradient v té době nebylo až tak jednoduché. Dnes už se dá vytisknout praktický cokoliv v jakémkoli formátu a nemusí to být jenom CMYK, ale je i spousta dalších barev a způsobů tisku, bohužel toho využívá strašně málo designéru. Kromě toho se dnes spousta logotypů ani nedostane na papír, ale zůstane jen na internetu, kde jsou možnosti prakticky neomezené, ale taky se toho ve většině případů nevyužívá. Dá se udělat animovaný logotyp, nebo video, foto atd. Nezapomínejte na staré způsoby tvorby, ale taky se nebojte experimentovat a koukat do budoucnosti, protože designér by měl tvořit nadčasové věci, aby to vypadalo dobře i za pár let.

Trh služeb a produktů je obrovský a konkurence také. Musíte na to myslet při jejich prezentaci. Musíte něčím vynikat před konkurencí, a právě zajímavý přístup ke grafice projektu vám to umožní.

Nemusíte se bát, že za tří roky Váš logotyp už bude zastaralý - vždycky se dá starý projekt něčím osvěžit. Podívejte se na klasické brandy jako „Coca Cola“, „Nike“ atd. Tvar logotypů se mění minimálně, ale ty drobné úpravy stylu dělají jejich logotypy v duchu doby.

Bohužel spousta designéru zapomíná na krásu a estetiku. Samozřejmě je potřeba dělat věci tak, aby byly funkční a nesly nějaký smysl, ale také by ty věci měly být hezké, aby se na ně člověk díval rád. Např.: když děláte plakát tak musíte nejenom předat potřebné informace, ale i něčím zaujmout, aby si člověk ten plakát chtěl pověsit doma na zeď a dívat se na něj. Když se podíváte na západ, jak oni dělají plakáty k filmům - vždycky udělají několik druhů. Hlavní je ten, co vždycky vidíme v kině, kde jsou zobrazeny všechny hlavní postavy a jsou tam všechny důležité informace. Pak jsou čistě imagové plakáty pro fanoušky nebo sběratele a na takových plakátech může být zobrazeno cokoli.

Zdroj: Css-Idea.cz

Nepřehlédněte

John: Jančík obviněn bude. Vytáhli jsme kostlivce ze…

John: Jančík obviněn bude. Vytáhli jsme kostlivce ze skříní :: Domácí :: ČT24

7.1. | 02:43 Ct24.cz

Praha – Minulý týden zrušil státní zástupce usnesení o…

Logitech G11 Gaming Keyboard

Logitech G11 Gaming Keyboard

7.1. | 02:43 Alza.cz

Profesionální herní klávesnice, ke které dostanete herní myš…

Shakes a Fidget - Cheat

Shakes a Fidget - Cheat

7.1. | 02:43 Shakes-And-Fidget.cz

Návod jak vydělat neomezené množství zlaťáků a houbiček

Alternativa k PPC kampaním od společnosti mClick je tu!

Alternativa k PPC kampaním od společnosti mClick je tu!

13.11. | 15:04 Webitech.cz

Jedná se o systém s názvem mClick, který spustila Česká…


Komentáře

  • Tento článek ještě nikdo neokomentoval. Buď první!
  • Anonym