Hlavní cenu v kategorii Direct získala v soutěži Eurobest kampaň švédské vysoké školy School of Engineering v Jönköpingu. Velmi originální direct mail obsahoval diář, který dívka v budoucnosti "ztratila", a byl jí proto zaslán zpět.
Jen malé množství dívek si ve Švédsku obvykle volí technický studijní obor a ty, které se pro tento směr rozhodnou, nejčastěji míří do jednoho ze dvou velkých švédských měst, Stockholmu a Gothenburgu. Jak tedy vzbudit zájem těchto technicky orientovaných studentek o studium na technické univerzitě uprostřed „krajiny nikoho“, ve středně velkém švédském městě Jönköping?
Zaslání konvenčního studijního katalogu by zřejmě nebylo tím nejlepším řešením. Potenciální uchazečky bylo potřeba zaujmout ještě před tím, než se jejich schránky zaplnily záplavou nabídek z ostatních univerzit.
Kdo by nevyužil možnosti nahlédnout do své vlastní budoucnosti a nechtěl by si prohlédnout svůj diář, rekapitulující všechny aktivity, které člověk „zažil“ v příštím roce?






