"Golfisté představují lákavou cílovku - ať již s ohledem na obecně uznávanou představu o vyšší a střední třídě, tak i v souvislosti s boomem, který lze pozorovat v posledních 2 letech. Podle dat České golfové federace (ČGF) je v současnosti cca 35.000 registrovaných golistů a golfistek. Odhaduje se, že aktivními hráči bude okolo 25.000 lidí. Každý rok je tu nárůst členské základny o cca 30%, což činí z golfu jeden z nejdynamičtěji se rozvíjejících segmentů na českém trhu", říká Jan Edlman ze server GolfCzech.cz. "V poslední době jsme zaregistrovali zvýšený zájem o inzerci na našem komunitním golfovém webu a to i z řad větších zadavatelů reklamy. Jako jediní můžeme nabídnout širokou čtenářskou základnu, která sama aktivně i náš obsah vytváří, například formou populárních blogů, či hodnocením hřišť a trenérů. Tito aktivní jedinci jsou samozřejmě z marketingového hlediska zajímaví, neboť se dá předpokládat, že to jsou i opinion leadři pro další masy golfistů."
Jak funguje vnitřní svět reklamy v golfové rodině? Ota Doležal odpovídá: "ČGF je marketingově zajištěna společností Medea Kultur, jež pořádá např. Večery golfu apod. Nicméně hřiště a kluby jsou samostatnými jednotkami, které se na ČGF nespoléhají a vyvíjejí vlastní aktivity při hledání finančních zdrojů a zvětšování členské základny. Stejně jako golfové obchody, tzv. Pro-shops, většinou inzerují na internetu, především formou PPC, (ne)pravidelných newsletterů či výměnnými odkazy se spřátelenými weby. Snad každé hřiště, klub či shop mají svůj web, ať již v lepší či horší kvalitě. Někteří aktivnější manažeři zkouší proniknout k potenciálním zákazníkům též formou sponzoringu české golfové reprezentace. Ostatní spíše používají dárkové poukazy při turnajích."







