Společnost

Jak připravit úspěšnou landing page v PPC kampani?

Anonym

16:28 | 10.11.2009
Anonym

Hodnocení

Zásadní součástí Pay-Per-Click (PPC) kampaně je landing page neboli cílová stránka. Jaké jsou zásady pro tvorbu úspěšné cílové stránky? Jak zajistit, aby se z každého prokliku stal nový zákazník?

Jak připravit úspěšnou landing page v PPC kampani?
Jak připravit úspěšnou landing page v PPC kampani?

Zásadní součástí Pay-Per-Click (PPC) kampaně je landing page neboli cílová stránka. Jaké jsou zásady pro tvorbu úspěšné cílové stránky? Jak zajistit, aby se z každého prokliku stal nový zákazník?

Daniel Yomtobian, CEO agentury Advertise.com, která se specializuje na search, display a performance marketing, říká, že nejdůležitější je správná kombinace: u PPC kampaně je nutné si přesně uvědomit, co a proč vlastně potenciální zákazník hledá. Jeho zájem je mnohdy nestálý a může tak ze stránky zmizet stejně tak rychle, jako se na ní objevil. Vyhledávače fungují na principu rychlého nalezení požadované informace, produktu či služby, je proto užitečné sladit obsah cílové stránky právě s tímto principem.

Vhodné je na stránce zdůraznit všechny slevy, bonusy a specifické informace, které mohou potenciálního zákazníka přesvědčit, že se nachází na správném místě a skutečně zde najde to, co hledá. Účinné je použití klíčových slov – vzhledem k tomu, že jedinou informací, kterou o návštěvníkovi stránek máte, je jím hledaný klíčový termín, je dobré jej na stránce znovu připomenout a potvrdit tak, že hledaný výraz se zde opravdu nachází. Pokud je například hledaným výrazem „levná obuv“, umístěte toto spojení na vaše stránky tak, aby bylo jasně viditelné hned po jejich prvním rozkliknutí.

Podle Marka Schwartze, managing partnera digitální agentury Steak Digital je mnohdy nejlepší cestou k dosažení funkčních a úspěšných cílových stránek zdůraznění výzvy k akci. I dnes se ovšem často setkáváme se stránkami, kde je tato výzva nejasná a nečitelná, nebo zde dokonce není vůbec.

Zdroj: Idirekt.cz

Nepřehlédněte

Reálné online obchodování s akciemi, indexy, komoditami…

Reálné online obchodování s akciemi, indexy, komoditami a forexem bez nutnosti vkladu

7.1. | 02:43 Plus500.com

Zkuste si online obchodování s akciemi, indexy, komoditami a…

Občania porazili Ficov štát

Občania porazili Ficov štát

7.1. | 02:43 Sme.sk

Ústavný súd: Stavať cesty na súkromných pozemkoch a zakázať…

Problém dnešní demokracie? Nebojuje se s postoji,…

Problém dnešní demokracie? Nebojuje se s postoji, názory a idejemi, ale s lidmi

7.2. | 09:41 Pravyzastupitel.cz

Jedním z velkých problémů současné české demokracie (potažmo…

Lesy ČR: Napřed akciovka a pak burza, plánuje šéf lesů…

Lesy ČR: Napřed akciovka a pak burza, plánuje šéf lesů Sýkora

7.2. | 08:33 Parlamentnilisty.cz

Ministr zemědělství Ivan Fuksa by rád státní Lesy ČR…


Komentáře

  • Tento článek ještě nikdo neokomentoval. Buď první!
  • Anonym