Krize je pro nás příležitost. Jako domácí výrobce telefonních ústředen s využitím IP telefonie a sjednocené komunikace našim zákazníkům přinášíme okamžité úspory za hlasové služby. Naše řešení ale navíc zvyšují produktivitu práce a snižují množství nedorozumění a operativní komunikace. Ve srovnání se srovnatelnými systémy zahraničních výrobců jsou naše produkty cenově výrazně přijatelnější, přestože škála funkcí je plně srovnatelná se zahraničními výrobky. Zákazníci budou během krize hledat místa, kde mohou provést rychlé a efektivní škrty. A náklady na hlasovou komunikaci jsou obvykle první na ráně.
Ten boom zde byl někdy okolo let 2005/6. To byla fáze nadměrného očekávání – jedinou výhodou VoIP tehdy byla cena. V současnosti je IP telefonie plně vyzrálá technologie (viz např. Hype Cycle for Consumer Technologies z roku 2007). Nejbližší budoucnost IP telefonie jednoznačně spěje k integraci hlasu s informačními systémy (CRM, ERP a dalšími). Klíčovou výhodou IP telefonie ve srovnání s klasickou telefonií bude schopnost VoIP technologie přímo a aktivně vstupovat do firemních procesů a podporovat tak uživatele (pracovníky) a samozřejmě zákazníky.






