Podpisem kontraktu získala Telefónica O2 nejen právo používání oficiálního názvu O2 Arena, ale také řadu dalších výhod s podporou arény spojených. Smlouva nabude účinnosti dne 1. března 2008 a byla uzavřena na dobu pěti let s následnou možností prodloužení.
Loga a grafika Telefóniky O2 vyzdobí v následujících dvou měsících venkovní i vnitřní prostory haly. Loga O2 se objeví na třech střešních neonových bannerech a plášť budovy se nasvítí modře. Provozovatelem a majitelem arény zůstává i nadále společnost Bestsport, a.s.
Změna se dotkne také webových stránek arény stejně jako reklamních a marketingových materiálů či vstupenek. Logo O2 nebude chybět ani na uniformách zaměstnanců, vstupenkách nebo plakátech a billboardech upozorňujících na chystané akce.
Podle Salvadora Anglady, generálního ředitele Telefónica O2 Czech Republic, je tento krok logickým vyústěním dosavadní sponzoringové strategie. "Získali jsme místo, které veškeré naše aktivity spojí a pomyslně zastřeší. Navíc tak našim zákazníkům budeme v budoucnu moci nabídnout speciální benefity a exkluzivní služby spojené s programem v hale, " uvedl.