Internetové tržiště nazývané Linkmonitor již nějaký čas působí na českém internetu, ale v poslední době zažívá velký rozmach a spoustu nových vylepšení které by neměli být zapomenuty nebo podceňovány.
Projekt Linkmonitor je internetové tržiště na jednoduchou správu a prodej (výměnu) internetové inzerce. Jednoduše nabízíte výpis cen s výpočtem ranků na zaheslovné stránce ne ve formátu PDF. Jako novinku můžete také využít možnost evidence sociálních stránek na Facebooku a Twitteru.
Asi tou hlavní výhodou oproti podobným službám je možnost prodeje inzerce jako je například bannery, odkazy, články, sociální příspěvky atd. na jednom místě bez nutnosti využívání několika systému zároveň a vše mít je jedné přehledné stránce bez nutnosti platit provizi za zprostředkování obchodu. Tento fakt mě také vedl k tomu na tuto službu upozornit protože s tímto trendem, který projekt nasadil, může v budoucnu značně zamíchat karty na poli s online prodejem inzertních ploch na českém internetu a nabídnout tak stabilní ověřený systém ať už pro běžné uživatele tak i pro velké SEO firmy.
Linkmonitor už nabízí více jak 3 000 aktivních reklamních ploch plus spousty dalších v sociální inzerci o kterou v poslední době dramaticky vzrůstá zájem. Za kvalitou tohoto projektu lze považovat i to že se zapojil jako strategický partner Jan Linhart se svou firmou SEO Linhart.