Ikonický jako auto samo - takový měl být nový web propagující supersportovní vůz Audi R8. Agentura GT si na něm dala záležet a vytvořila originální stránky nabité fascinací novým Audi.
Před dvěma lety se Audi rozhodlo vytvořit web a on-line kampaň, jež budou oslavou tohoto „úspěchu inženýrů Audi.“ Cílem bylo vytvořit okolo auta auru, která zasáhne každého, od nepříliš angažovaného majitele modelu A3 po skutečné příznivce motosportu.
Bylo rozhodnuto, že hlavním hrdinou kampaně musí být jednoznačně Audi R8, kampaň by tedy neměla „přílišnou originalitou“ zastínit produkt. Cílem bylo jednoduše vytvořit ikonický web pro ikonické auto.
Hlavní heslo kampaně paradoxně znělo: „Nejpomalejší auto, které jsme kdy postavili.“ Nevztahovalo se však k pomalosti vozu, nýbrž procesu výroby. Mělo v potenciálních zákaznících vyvolat dojem pečlivosti a snahy o dokonalost při produkci každého kusu. Důkazem má být pouze 25 vyrobených „erosmiček“ denně.