Možná jste se zatím ke spuštění svých kampaní cílených na obsah neodhodlali, nebo možná jste již svoji kampaň v AdWords do obsahu spustit zkoušeli, ale výsledky nebyly příliš dobré, takže jste od cílení na obsah opět upustili. Buď jak buď, v následujících několika článcích věnovaných právě obsahovým kampaním v AdWords vám poradíme, jak tento typ kampaní vhodně nastavit a spravovat, abyste i s nimi slavili úspěchy.
Inzerce v obsahu v AdWords je inzercí na webech, jejichž majitelé jsou členy programu Google AdSense, což je jakýsi protipól Google AdWords. Majitel stránek, který má zájem o zobrazování inzerce na svém webu, se do programu jednoduše přihlásí a vloží na své stránky reklamní kód. Díky tomu se na jeho stránkách mohou začít zobrazovat inzeráty systému Google AdWords určené právě pro obsah. Google se pak s majiteli webů dělí o zisk z reklam, které se na daném webu relevantně vzhledem k jeho obsahu zobrazují.







