Slovnik.reda.cz
Žádné články nebyly nalezeny
Omlouváme se, ale ve vybraném období nebyl přidán žádný článek. Vyberte prosím jiný rozsah období, nebo si přečtěte nějaký z posledních článků na doméně Slovnik.reda.cz.
Bonusový program
Jedná se o věrnostní program, kde zákazníci sbírají body za opakovaný nákup nebo využití služeb firmy. Na základě získaných bodů získají klienti reklamní…
Sortiment firmy
Sortiment je souhrn produkovaných výrobků či služeb, které jsou rozděleny do jednotlivých kategorií. Hlavním kritériem rozdělení bývá účel, pro který byl…
Reklamní propisky
Reklamní propisky jsou jedním z nejpoužívanějších propagačních 3D předmětů. Díky reklamním propiskám se vaše firma či produkt nevtíravě zapíše do paměti vašich…
Reklamní potisk
Potisk je základní technikou, kterou se vytváří reklamní předměty. A to například reklamní trička, propisky či kalendáře. Reklamní předměty se dají potisknout…