Jak přizpůsobit www stránky, aby se objevily na předních pozicích ve vyhledávačích? Seznamte se v první části s několika faktory, které nejsou na samotných stránkách vidět, ale mohou pomoci vašemu webu k lepším pozicím.
Jak na lepší pozice ve vyhledávačích – On-page faktory
Jednou z částí SEO je optimalizace ve zdrojovém kódu (On-page faktory). Různé prvky stránek se upravují tak, aby byla stránka dostupná vyhledávacím robotům, kteří ji zařadí do své databáze (zandexují).
Titulek stručně popisuje obsah a z hlediska SEO, se řadí mezi nejdůležitější prvky stránky. Samotný titulek sice není součástí obsahu – vkládá se mezi značky title a zobrazuje se v horní liště prohlížeče – má však velký význam jak pro samotné vyhledávače, tak i pro lidi, kteří prohlížejí výsledky vyhledávání.
Podobné titulky neříkají vyhledávačům ani lidem, co na stránkách mohou očekávat, tak proč by se o ně měli zajímat. Zadejte do Googlu při vyhledávání dotaz: allintitle: Úvodní stránka a uvidíte kolik stránek s tímto titulkem najde.
Slouží k stručnému popisu obsahu stránky a vkládá se do metaznačky "description". Popis je schovaný ve zdrojovém kódu a na samotné stránce ho neuvidíte. Některé vyhledávače používají text ze značky description jako popis na odkazovanou stránku. Např. Google vypíše popis stránky hned pod titulkem, pokud obsahuje hledaný výraz. Seznam zatím popis stránky ignoruje.
Zdroj: Vades.cz