Ukázat obrovské množství slev, které pro své zákazníky připravila, se v on-line kampani rozhodla síť supermarketů ICA ve Švédsku. Aby propagace skutečně zapůsobila, byl seznam zlevněného zboží nekonečný...
Nekonečný banner v kampani švédské sítě supermarketů
Ukázat obrovské množství slev, které pro své zákazníky připravila, se v on-line kampani rozhodla síť supermarketů ICA ve Švédsku. Aby propagace skutečně zapůsobila, byl seznam zlevněného zboží nekonečný...
ICA je jedna z nejvýznamnějších skandinávských sítí obchodů s potravinami. Navzdory ekonomické recesi se ICA rozhodla snížit stovky cen. Zlevňování se týkalo zejména nejprodávanějších druhů zboží, jako jsou těstoviny, chleba, sýry, ryby, nebo cereálie.
Hlavní roli hrál v bannerech Stig, manažer virtuální prodejny. Ten k sobě nejprve upoutával pozornost divokým mácháním rukama. Pokud uživatel na banner kliknul, začal mu Stig vyprávět, že v ICA zlevnili „několik položek“ a vyzýval k pohybu posuvníkem – to aby si zákazník prohlédl, podle slov Stiga, malý výběr zboží se sníženou cenou.
Pokud uživatel uposlechl a začal se posouvat nabídkou zlevněného zboží, mohl si prohlédnout desítky položek v akci. Ovšem police se zbožím se zdála být nekonečnou. Položky se sice po chvíli opakovaly, ale toho si člověk při letmém prohlížení jen tak nevšimne.
Zdroj: Idirekt.cz