Firemní slogan je dalším způsobem, jak vytvořit specifickou identitu společnosti. Jedná se o reklamní heslo, které zákazníkům definuje činnost firmy. Firemní slogan by, stejně jako firemní logo, měl být zajímavý a zapamatovatelný. Díky použití různých literárních prvků může vzniknout vtipný a originální slogan. Zvolte si i vy firemní
Firemní slogan
Firemní slogan neboli claim je jedním z prvků, který pomáhá vytvářet specifickou identitu společnosti. Jde o všestranně a dlouhodobě používané reklamní heslo, které si mohou zákazníci snadno zapamatovat. Firemní logo napovídá, kam firma směřuje, jaká je její strategie a filozofie nebo čím se zabývá a na koho se zaměřuje. Bývá spojen buď s celou společností anebo s konkrétním výrobkem, který chce firma na trhu prosadit.
Firemní slogany využívají možností jazyka včetně literárních prvků jako jsou aliterace a opakování hlásek nebo slov. Oblíbené je také využití homonym neboli slov, která stejně znějí, ale mají rozdílný význam. Vznikají pak vtipné originální firemní slogany, které jsou pevně spojeny se společností nebo jejím produktem či službou.
Firemní slogan se objevuje v televizních, rozhlasových i tištěných reklamách. Můžete ho nechat natisknout na reklamní předměty (viz Reklamní předměty) jako jsou reklamní propisky (viz Reklamní propisky) nebo reklamní textil (viz Reklamní textil).
Firemní slogan je stejně jako firemní logo (viz Firemní logo) stálé. K jeho změně dochází v souvislosti s proměnami ve firmě nebo pokud se mění výrobek, se kterým logo souvisí.
Zdroj: Slovnik.reda.cz