Copyblog.cz
Žádné články nebyly nalezeny
Omlouváme se, ale ve vybraném období nebyl přidán žádný článek. Vyberte prosím jiný rozsah období, nebo si přečtěte nějaký z posledních článků na doméně Copyblog.cz.
Obrazný versus faktický copywriting
Je lepší, když jsme k informacím přivedeni „oklikou“ skrz naše touhy a potřeby? Anebo raději fakta věcně naservírovat?
Emotivní copywriting
Na počátku mnoha podnikatelských záměrů stojí obava: Bude o mou službu/produkt zájem? Kardinální otázka. Lidem by nejspíš stačilo velmi málo, kdyby jejich touhy…
Jaký text lépe prodává?
Je lepší dlouhý, vyčerpávající text, který čitatele zasype argumenty a zodpoví i ty nejbizarnější otázky? Nebo raději volit lakonickou formu, která spíš pracuje…
Marketingové taktiky e-shopu a poučení z retailu
Retaily vyvinuly mnoho technik, jak zákazníky navnadit a získat, ale hlavně k sobě dlouhodobě připoutat. E-shopy se mají ve svých marketingových strategiích co…