Nové | Dnes | Včera | Týden | Měsíc | Rok

Copyblog.cz

Žádné články nebyly nalezeny

Omlouváme se, ale ve vybraném období nebyl přidán žádný článek. Vyberte prosím jiný rozsah období, nebo si přečtěte nějaký z posledních článků na doméně Copyblog.cz.

Obrazný versus faktický copywriting

Obrazný versus faktický copywriting

Je lepší, když jsme k informacím přivedeni „oklikou“ skrz naše touhy a potřeby? Anebo raději fakta věcně naservírovat?

26.3. | 08:56 - Internet | Copyblog.cz

Emotivní copywriting

Emotivní copywriting

Na počátku mnoha podnikatelských záměrů stojí obava: Bude o mou službu/produkt zájem? Kardinální otázka. Lidem by nejspíš stačilo velmi málo, kdyby jejich touhy…

4.3. | 12:31 - Společnost | Copyblog.cz

Jaký text lépe prodává?

Jaký text lépe prodává?

Je lepší dlouhý, vyčerpávající text, který čitatele zasype argumenty a zodpoví i ty nejbizarnější otázky? Nebo raději volit lakonickou formu, která spíš pracuje…

11.2. | 15:01 - Internet | Copyblog.cz

Marketingové taktiky e-shopu a poučení z retailu

Marketingové taktiky e-shopu a poučení z retailu

Retaily vyvinuly mnoho technik, jak zákazníky navnadit a získat, ale hlavně k sobě dlouhodobě připoutat. E-shopy se mají ve svých marketingových strategiích co…

19.1. | 11:37 - Internet | Copyblog.cz